Elegy
A study of a church building in thin sections, as abstract as a CT scan. A journey back billions of years to the time the marble was formed and buried. As the poet Coleridge stated: "Elegy is a form of poetry natural to the reflective mind. Elegy presents everything as lost and gone or absent and future."