Bowl Me Over is an animated road movie painted directly onto film. Travelling down the highways that carve through the unpeopled wilderness of New Zealand's South Island, Mitchell pays homage to Colin McCahon, Mina Arndt and Rita Angus: local artists whose work was inspired by the landscape. (Circuit)