Keeping things is one way of life. A house full of things: from spare buttons, lace handkerchiefs and albums filled with cigar bands to – in the case of director and producer Digna Sinke (After the Tone, IFFR 2014) – folders filled with correspondence and film scripts. Unbridled, youthful bravura, everything stored away, yet tangibly present. Is this how to remember – and so how to live?
A laptop and, oh yes, a passport. The digital nomad needs no more earthly possessions. Because work – and hence life! – can be anywhere: preferably with your feet in the surf on Bali. Photograph your dearest memories and enjoy the moment. Because is life not mainly looking forward?