Disorder incarnate, the lady of the wheel. Turning and cranking, spinning and churning the stuff of chaos. [...] Created by random processes, including randomized images and decision-making, found footage inspired by social networks and cameras spun on constructed wheel mounts in random locations. (Winnipeg Film Group)