A passagem do cometa
It is 1986 and Halley’s Comet is passing through. In an illegal clinic, a woman is getting an abortion while the others are waiting for the comet. Juliana Rojas, also co-director of Good Manners (IFFR 2018), has created a subtle critique that poses the question of how much things have changed when it comes to women’s rights.