What Happens to the Mountain
Christin Turner’s film contemplates what happens to consciousness in the face of death. Soaked in psychedelic colours, our perceptions blur as we’re taken on a long-haul drive into the unknown. With the Devils Tower looming closer through the car window, we hear distant voices recall their out-of-body experiences.