Voyage to Terengganu
Voyage to Terengganu contrasts Abdullah’s statements with the everyday reality of today. Disregarding the state’s natural and architectural beauty, Muhammed and Ismail train their camera on several local men, who in brief interviews talk open-heartedly about their culture, their faith, their worries about financial security and the privileges of being a man.