Tramontane
He is doubly blind really, young Lebanese musician Rabih. He hasn’t seen the sea since his early youth, but now he is also in the dark about his own future. He happens to find out that his ID card is a forgery. In addition, his birth certificate was apparently lost during the civil war. Rabih’s quest for his identity takes him on a journey past lies and sorrow and traces of the civil war that ravaged Lebanon between 1975 and 1990. His own mother lied to him, and she's not the only one. What was the role of his Uncle Hisham, who found little Rabih as a baby in a village destroyed by the war? Hopefully his old comrades have an answer.