The Happiest Barrack
Tracing her grandmother’s life of destitution in Soviet Hungary, Noémi Varga scans a house, the inhabitants of which appear numb and deprived of all sensation under the pressures of Soviet 'socialism'. Phone conversations with her family reveal the depths of her grandmother’s suffering, representing a generation of pain.