The Czech Connection
The dead body of Jan Němec covered with newspapers is found in a garbage dump, with a suitcase in his hand and a dagger next to him. That's the start of this adventurous mystification, in which Němec imagines himself being murdered as a result of political conspiracy, as well as experiments with American genre.