Tall Enough
A love story about two photographers, a black American woman and a Chinese-American man, specifically made for Bloomingdale’s department store; there isn’t a product to be seen, but the couple is strikingly well-dressed. The short film has Jenkins’ typical cinematographic signature: much feeling for intimacy, humanity and subtlety surrounding racial identity.