Stilnox Home Video: The Midnight Hours
With over 339 million sleeping pills consumed a year, chronic sleep disorder is a social issue in Taiwan. Trapped between waking life and the subconscious, Su Hui-yu finds television characters come to life in his smoke-filled apartment after taking a sleeping pill too early in the night.