Step-direction
This modular installation challenges the space as well as the spectator's movements with its intricate form and effect. Composed from digitally designed and fabricated components together with electronic controllers, a sculptural expansion/contraction system occupies the main room, continuously modifying and creating interruptions to the space, emulating the effect of wonder produced by digital images, yet in an analogue way. Courtesy of iMAL, Brussels.