Reply; Repeat Repeated; Delete; Favorite Favorited
An illustration of an internet landscape in which typical images of sex and violence flash across the screen. Junk emails and banners stretched end-to-end across websites are like the bill-boarded roadsides of the internet. The irritation is skilfully depicted in this animated work. (Image Forum)