Painter Gao Yuan’s experimental animation is composed of a series of surreal scenes, based on her acrylic paintings made between 2010-14. Objects and people find themselves in unusual situations where rules of gravity and structure do not apply. The familiar yet unnervingly offbeat scenes are connected through unexpected sounds and rhythms. Under the dim moonlight, the characters are stuck in a dream state from which they cannot awaken.