Long bueno
Mauro who lives in São Paulo and is in his 20s, primarily lives at night, meets some acquaintances and jogs through the deserted streets. Clearly something is missing from his social media-dominated life. Will he ever find the place of his dreams? Consistent style and open form create a convincing debut.