Lethe
An austere landscape backdrops an elaborate choreography between the young and the mature, desire and fear, celebration and loneliness. The stunning cinematography triggers associations and shows glimpses of characters, rituals and memories. A feast for the eyes and an impressive second film by a young Georgian filmmaker.