How Green Was the Calabash Garden
Together with director Truong Quý Minh, a Vietnamese veteran recreates the horrors of the Cambodian genocide in naive drawings in a lush calabash garden. A sincere, personal short film with an unexpected twist when the director starts reflecting on the veteran’s story in an original manner.