Personal moments are lost in film cuttings or disappear into a coloured fog only to suddenly reappear in a new constellation. This is the visual richness of Highview: four, partially overlapping, 16mm images that fully coalesce into a colourful abstract painting, but also often create a narrative as an exploded montage.