Chlorophyl
A young woman wrestles with her identity and failed relationship, portrayed and reflected in the city of Miami. Change as a continual and inevitable natural process, just like photosynthesis through chlorophyll. Short and powerful visual film essay by Barry Jenkins, commissioned by Borscht, a non-profit organisation that encourages cinema in Miami.