Burning Mountains That Spew Flame
Immersing the viewer in the darkest corridors deep in the earth, this film suggests all sorts of underground activities, from the political to the mythical. Adopted by the resistance during the war, one of the longest volcanic tunnels in Europe is also the site of a particular chapter in political history.