Welcome Home Allen
Four soldiers return to a home they don’t recognise and that doesn’t recognise them. After At the Formal (2011) and Men of the Earth (IFFR 2013), Andrew Kavanagh sheds his unique perspective on displacement and disconnection in this final part of his trilogy exploring rituals through the collision of past and present.