The Seaweed in Your Hair
Poetic ode to Athens and its inhabitants immediately post-referendum. Intimate diary entries, a pop song and poetry declaimed by the people of the hollowed-out city uniting hope, melancholy and happiness. The Seaweed in Your Hair proves beauty can be found in times of crisis.