The Hollow Coin
Existing between spy thriller and prank call, this charmingly facetious video by artist Frank Heath is about a man at a payphone desperately trying to retrieve his SD card, which is hidden in a hollow coin. Referencing an incident involving a Soviet spy, secrecy and public space dovetail in this hilarious art film comedy.