The Edges of Dagenham
A man finds himself stranded in the London borough of Dagenham. Seemingly unable to move, he is either blocked by traffic or a broken bike. He finds a discarded glass mat and a decorative swan. Their presence remains unexplained, though suggests a silent warning. (Circuit)