Schwerelos
In the images Jannis Lenz cut in parallel to Fatima Moumouni's performance, we see small groups, but also individual parkour runners who apparently cannot be stopped by anyone or anything. Through spectacular tracking shots, their actions over stairways, railings and barricades appear weightless, at times almost dance-like. (sixpackfilm)