Remigration
The only people living in the future in San Francisco are affluent citizens and there are too few labourers to do the necessary manual work. Using a remigration programme, the government is luring former working-class inhabitants back into the city; the same people who were once chased out. Can they trust the government? Real inhabitants play themselves here.