Luna e Santur is an invocation inspired by a paranormal encounter. Masked figures are engaged in a mysterious, passionate ritual. Solondz filters this image using hand-developed textures and the translucence of the celluloid. The addition of a stroboscopic layer creates a new paranormal power.