Latency Contemplation 2
Seoungho Cho's internal visions and his perception of the outer world come together in a fluent meditation on space, place and sound. Natural landscapes are pushed to the edge of abstraction through layering and other forms of manipulation. Beneath the surface, there is a potential for a calm that is never quite reached.