Last Light Breaking
Words on stone monuments, floating through the frame, suggest that origin always has a powerful, lived base. Deeply charged images seem possessed by the memory of those who have passed through. This experimental film is an examination of the ties that have formed beyond the last light. Selection of Video Out.