Information Skies
Information Skies takes place in a forest somewhere in the not-too-distant future. The film, with an otherworldly soundscape, fuses three genres – live action, anime-like animation and digital abstraction – creating fragmented territories, attractive and terrifying at the same time. It questions how deep immersion in digital augmentation, combined with our persisting emotional limits as humans, is altering our capacity to decide on what constitutes 'reality'.