In the Future They Ate from the Finest Porcelain
On the brink of apocalypse, a narrative resistance group makes underground deposits of porcelain. Their aim is to influence history and support future claims to their vanishing lands. By implementing a myth of their own, their work becomes a historical intervention – de facto creating a nation.