Eye Farm
What we eat shapes how we see. The video by artist Beny Wagner explores the relationship between agriculture and perception through the parallel tools of image production and industrial agriculture. Through drone's-eye-view perspectives and digital animations, he turns our eyes to how mechanised production of wheat influences our sight.