Explosion Ma Baby
The sky is blue, it is August. Feel the suffocating heat of the sun penetrating your skin. Then screams, colours, chants, garlands of money – and explosions. All around you, an abundance of flesh is spinning. Thousands of men offer the naked bodies of baby boys to the angelic icon of San Sebastian.