Delete Beach
Lemming or Burner – how will they remember you? Delete Beach is a futuristic tale set in the near future, in which a schoolgirl joins an anti-capitalist resistance group in a society in which carbon-based energy is illegal. Made in collaboration with Studio 4°C, one of Japan’s leading animation studios.