Das Gestell
A Japanese philosopher writes to a famous German colleague for advice on how the Japanese can deal with the technology that is integral to modern life. A wondrous film in which Japanese cities and landscapes meet philosophical ruminations and the sound of a brass band in sculptural, grainy cinematography.