Antes de irme
Jimena's ex-boyfriend now lives in their old place with his new girlfriend. She still has the keys and things to tell him. She goes in when no one is there because it just feels normal. Mariana Sanguinetti creates an ode to intimacy and closure, with humour and a big heart.