And Yet My Mask Is Powerful
A richly layered film in which a group of Palestinian youth wear 3D-printed copies of Neolithic masks on their way to the sites of destroyed Palestinian villages in Israel. The masks become a counterpoint, a marker of speculative possibility linking past to future, countering the dominant imagery of violence.