You Could Sunbathe in This Storm
An excerpt from a W.B. Yeats poem constitutes the basis for You Could Sunbathe in this Storm’s artificial world. Animator Alice Dunseath makes crystals and shapes into pliable materials that enter into an alliance with liquids and chemicals. A number of major existential questions are posed casually by these transitions.