Xenos
Intimate amalgam of phone calls, photographs and video footage provides a glimpse of the daily harsh reality of a group of Palestinian refugees in Athens. In a country faced with an economic and political crisis, they find a (thorny) way out in drugs and prostitution. Their dream of a better future turns into a nightmare.