Vivir para vivir
"If I want to remember what happened on this trip, what should I do?" This quote from Bioy Casares opens Live to Live. From the Californian desert via the filmmaker’s ECG to Tashi Wada’s sine waves: Laida Lertxundi uses bodily processes ranging from heartbeats to orgasms to structure images, sound and colour.