Tribute to Art #2
A melody, a shape, a movement, a succession. Everything can be art as long as the view is angled to create a different perspective. Frank Scheffer’s homage to art, that hard-to-define phenomenon that dances, collides, rubs and floats ahead of us is an associative mosaic of images and sounds.