Tout le monde aime le bord de la mer
A group of men are waiting at the fringes of a coastal woodland for the journey to Europe, in limbo between time and place. A film is shot there with the men playing themselves. Fiction and documentary constantly intertwine. Myths from the colonial past collide with dreams of a better future in the former oppressor’s country.