Tosse not my soule
The latest abstract animation by London-based Sebastian Buerkner examines the fluid state between standing and falling, between waking life and spiritual ascendance. Borrowing its title from a song by 16th-century composer John Dowland, the film contemplates the place of spiritual transcendence in modern life.