Silbersee
A series of black-and-white and infrared photographs by scientist Fred Walkow tells a story of the chemical contamination of Silbersee (Silverlake), located in former East Germany. The photo-essay film addresses the perpetuation of human abuse of the Earth from the viewpoint of the lake.