Singaporean artist Charles Lim’s ‘sea states’ series investigates his country’s ongoing geographic expansion into the surrounding seas. Here, space is in constant flux but never infinite. SEA STATE 6 ventures 130 metres into deep sea to explore Southeast Asia’s first underground liquid hydrocarbon storage facility, the Jurong Rock Caverns. As a former Olympic sailor, Lim’s camera reveals an intimacy with water and a simultaneous awareness of its all-consuming enormity.