Radio at Night
Radio at Night is an assemblage of distorting and looping audiovisual material, including industrial documentation, medical imaging, news broadcasts, footage of birds and fish, and a specially composed soundtrack sung in C minor. It grapples with the anxiety and pleasure of seeing and sensing in an era saturated by technology.