Poem
"An ode to my daily environment, and the presences of two beings - one newly arrived, the other recently departed. Images cycle and combine into dream-like passages that reveal the infinite potentials of sight within the finitude of everyday objects." - Dan Browne.
Created as part of a series of commissions, all reworking a 1957 text piece by Michael Snow entitled "Poem".