Nuestro mar
Emilio is a dreamer. He has a soft spot for his neighbour, a prima ballerina, but he is too shy to reach out. Instead, he takes care of his mother and spends time with an old singer and dancer, Omara Portuondo. Together they share a longing for the unattainable. And for the sea, which is getting rougher as a storm approaches Havana.