Metropolitan Triangle Garden
Metropolitan Triangle Garden is a 3D animation in which a number of classical sculptures participate in a destructive performance full of disruptions and glitches at a famous gallery. The digital museum can house static objects of a certain beauty, however it is much more a place for movement, transformation and decay.